Poslať na e-mail

Poslať na e-mail

Na zadaný email príjemca bude odoslaný odkaz na tento produkt. Ak máte otázku k produktu, využite helpdesk alebo navštívte sekciu Kontakt.

Email príjemca:* 
Váš e-mail: 
Vaše meno: 
Vzkaz: 


* Vaše meno a email sa zobrazia v odoslanej správe spoločne s odkazom.

Korok je eco-friendly, vodeodolný, ľahký ale napriek tomu pevný.

Dĺžka: 5,5 cm (vrátane háčika)

Šírka: 1 cm

Materiál: korok, zamak

Balenie obsahuje jeden pár náušníc.

Áno, naozaj je to z korku

Korok pozná asi každý z nás. Väčšina ľudí si predstaví korkovú zátku vo fľaši vína alebo podlahu, ale z korku sa robí oveľa viac vecí. Korok má totiž skvelé izolačné vlastnosti, je vodeodolný, ľahký ale napriek tomu pevný a navyše aj elegantný materiál.

Niečo málo o korku

Korok sa získava odrezaním kôry duba korkového, ktorý rastie v alejach prevažne na juhu Portugalska. Je to dokonca ich národný strom. O každý takýto strom na území Portugalska sa musí starať podľa prísnych pravidiel, ani uschnutý strom nemôžete bez povolenia vyrúbať. Existujú dva druhy korkového duba, jeden získava postupne so starobou lepšiu a lepšiu kôru a druhý má kvalitu kôry stále rovnakú. Tomu druhému typu sa hovorí takzvane panenská kôra a nepoužíva sa na výrobu produktov.

V roku 1870 bola založená v Portugalsku firma Amorim. Tá začala sadiť tieto stromy vo veľkom a spracovávať kôru na rôzne účely. Všetko začalo zátkami do vín, ale každý rok firma investuje milióny do výskumu a vývoja. Vďaka tomu sa dostal korok dokonca aj na Mars. Vďaka veľkej odolnosti voči teplote sa používa na špičku raketoplánov.


Sme hrdí, že tento produkt je držiteľom certifikátu PETA - Approved Vegan.

Čo je PETA?

Organizácia bojujúca za práva zvierat a propagujúca vegánstvo. Snaží sa zmeniť podmienky pre zaobchádzanie so zvieratami, zameriava sa hlavne na 4 oblasti:

  1. Chov a továrne - chov za účelom spracovania mäsa a miesta, kde sa mäso spracováva
  2. Laboratóriá - testovanie kozmetiky, liekov...
  3. Odevný priemysel - obchod s kožušinou a jej získavanie
  4. Zábavný priemysel - cirkusy

Vďaka rôznym protestom a kampaniam prestalo množstvo odevných značiek používať kožušinu (Polo Ralph Lauren, Armani...). Kozmetické firmy ako napríklad Avon a Mary Kay zase prestali testovať produkty na zvieratách. Tieto kampane majú veľký úspech aj vďaka celebritám z celého sveta, patria k nim napríklad: Paul McCartney, Pink, Joaquin Phoenix, Pamela Anderson, Ellen DeGeneres a ďalšie.

Jednoducho povedané, tento certifikát zaručuje, že produkt neobsahuje žiadne živočíšne zložky, a že nebol na zvieratách testovaný.

Kontaktný formulár

Kontaktný formulár

Meno: 
E-mail: 
telefón: 
Odesláním formuláře uděluji provozovateli webových stránek dobrovolný souhlas se zpracováním svých osobních údajů, které jsem ve formuláři uvedl. Tyto údaje mohou být použity výhradně pro komunikaci k tématu této zprávy a mohou být uchovány po dobu komunikace.

Sledovať dostupnosť